söndag 12 februari 2017

Nästa föreläsning blir den 9 mars i Höör



Det är hos Ringsjö Trädgårdsvänner. Vi börjar kvällen med min föreläsning 
på temat Trädgård - En lisa för själen. Jag säljer boken i samband med 
föreläsningen, men tyvärr finns det nu bara ett fåtal böcker kvar. 



Efter en kaffepaus blir det föreläsning om Trädgård i kruka. Även den 
boken har jag med mig till försäljning.

Kvällen kostar 100:- för de som inte är medlemmar och platsen är Kulturhuset 
Anders i Höör. 
Föreningen börjar med att ha årsmöte mellan kl. 18:30 och ca 19:00. 
Jag börjar sedan min första föreläsning omedelbart därefter.

Alla anmäler sig till Else, för att de skall veta hur mycket kaffe de skall fixa. 
Klicka här för Elses e-postadress.

Hoppas vi ses!
Annika

9 kommentarer:

  1. Något roligt att se/lyssna på i Maj, runt den 21-22 kanske? Kommer till Skåne- Österlen den 18 för att sedan jobba oss uppåt längs din sida :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr föreläser jag bara mellan sept-mars då jag jobbar ute den andra tiden. Var bor du någonstans? Kommer inte ihåg.
      I september blir det nämligen Västerås.
      Hoppas du får en trevlig tur till Österlen.

      Radera
    2. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) Kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Litt for langt å dra, skulle gjerne hørt på "En lise for sjelen", for hage er virkelig terapi.
    Lykke til med foredraget:-)
    Eirin

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt det verkar med dina föreläsningar. Jag är också inne i en föreläsningsperiod, om Sverige i Wales och England.
    Intressant resa du skriver om nedan.
    Här i Wales har våren börjat komma och i trädgården blommar en hel del.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Jag håller precis på att läsa En lisa för själen, den är som balsam för själen! Precis vad jag behövde just nu...
    Ha en fin lördag!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  5. Träffade en väninna i fredags över en god lunch och fick ett paket och i det låg din bok - En lisa för själen. Blev så glad som man bara kan bli. Ser fram mot att börja läsa den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken vän du har. Hon måste ha köpt den av mig för det finns inga kvar ute på marknaden. Hoppas du gillar den.
      Den är ju gjord tillsammans med Eva Robild
      Ha det gott
      Annika

      Radera
  6. Jag heter wanda loftis jag bor i norge och jag är lycklig
    Gift med en härlig och omtänksam make, med tre barn. en
    Mycket stort problem inträffade i min familj ett år
    Sedan, mellan mig och min man, så hemskt att han
    Tog saken till domstolen för skilsmässa. Han sa att han
    Ville aldrig stanna med mig igen, och att han
    Älskade mig inte längre. Så han lämnade
    Hus och fick mig och mina barn att gå igenom
    Svåra smärtor. Jag försökte alla mina möjligheter att få honom
    Tillbaka, efter mycket tiggeri, men alla till ingen nytta, och han
    Bekräftade det att han har fattat sitt beslut, och han
    Ville aldrig se mig igen.
    Så på en kväll, som jag kom tillbaka från jobbet, jag
    Träffade en gammal vän av min som frågade min man. Så jag
    Förklarade allt för henne, så hon berättade för mig att
    Enda sättet jag kan få min man tillbaka är att besöka en stavning
    Caster, för att det verkligen har fungerat för henne också. Så jag
    Trodde aldrig på stavning, men jag hade inget annat val än
    Att följa hennes råd. Då gav hon mig e-postmeddelandet
    Adress till stavningsklipparen DR ISIKOLO som hon besökte.
    (Isikolosolutionhome@gmail.com)
    Så nästa morgon skickade jag ett mail till adressen hon
    Gav mig och stavningskastaren försäkrade mig om att jag vill
    Få min man tillbaka inom två dagar. Vad en fantastisk
    påstående!! Jag trodde aldrig, så han talade med mig,
    Och berättade för mig allt jag behöver göra. Sedan
    Nästa morgon, så förvånansvärt min man som inte ringde
    Mig under det senaste året och fyra månader, ringde mig till
    Informera mig om att han kommer tillbaka. Så underbart!!
    Så det var så han kom tillbaka samma dag med
    Mycket kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för hans
    Misstag, och för smärtan han orsakade mig och mina
    barn. Sedan från den dagen var vårt förhållande nu
    Starkare än nu före det, med hjälp av a
    Stavning caster.
    Så, jag kommer att råda dig där ute för att vänligen besöka detsamma
    Hemsida (isikolosolutionhome@gmail.com eller ring eller whatsapp honom sin direkta linje +2348133261196), om du
    Är i något sådant tillstånd, eller du har några problem
    Relaterade till att "ta tillbaka din ex. Inte bara det han kan
    hjälpa .
    1) Få marknadsföring i allt du gör.
    2) Tjäna bra pengar.
    3) Framgång i affärer.
    4) andliga problem.
    5) vinna domstolsfall
    6) Letar efter en bra man.
    7) söker jobb.
    8) vill ha kontroll över ditt äktenskap.
    9) vill lockas till människor.
    10) du har blivit scammed och du behöver pengarna tillbaka.
    11) du har jobbat utan kampanj.
    (12) Om du har symtom på sjukdom som hiv / aids.
    (13) Du har graviditetsproblem med barn

    (14) Om du har problem med din livmoder vill du ha barn.
    Isikolosolutionhome@gmail.com eller ring eller whatsapp honom hans direktlinje +2348133261196

    SvaraRadera