onsdag 1 mars 2017

Finaste trädgårdssidan på nätet är Garden Flow





Ja, idag har den har tjejen startat upp sin nya trädgårdssida. Charlotte 
med Garden Flow. Hon tar de mest fantastiska bilderna och är så himla 
duktig. Jag drömmer så om att få komma till hennes trädgård. Vi har 
känt varandra sedan 2010 då hon började att blogga och vi har setts 
vid ett par tillfällen under åren.



Det är extra kul att jag får vara med på ett hörn när hon startar upp. Vi 
träffades senast på Sofiero i somras och då tog Charlotte lite bilder på 
mig för sitt projekt. Vill ni veta mer om mig och se mera från min trädgård 
så titta in här. Det finns lite nytt som ni aldrig har sett tidigare.

Jag önskar Charlotte ett stort LYCKA TILL!

Allt gott mina vänner!
Annika 

31 kommentarer:

  1. Jättefint reportage Annika och så roligt att få en överblick och nya bilder från din fina trädgård !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra Isa. Jag har ju alltid varit lite snål på bilder från trädgården men nu är det andra tider,
      Allt gott
      Annika

      Radera
    2. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) Kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Verkligen ett bra reportage :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillade det. Charlotte är en toppen tjej på alla vis.
      Allt gott

      Radera
  3. Så fint hon skriver om dig! Nu följer jag hennes blogg också, så roligt och intressant.
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du gillade det. Ja det där är jag.
      Du kommer inte att ångra dig så mycket fint som Charlotte bjuder på.
      Allt gott
      Annika

      Radera
  4. Har följt Charlottes blogg i många år, och länkat till den nya. Fint reportage och bilder från din trädgård.
    Ha det bra /Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och tack fina du. Ha en fin vecka.
      Annika

      Radera
  5. Tusen tack och kram.
    Kul att vara igång igen och så kul att få ha dig med. Stolt och glad.

    SvaraRadera
  6. Känner igen så mycket i det Charlotte skriver om dig! Ett riktigt fint reportage där din personlighet verkligen får komma fram.
    Och så alla fina bilder! Extra glad blir jag över de från utställningarna som jag inte haft möjlighet att besöka. Så poetiskt och vackert.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra. Vi har känt varandra sedan Charlotte började blogga och allt hon gör blir både fint och bra.
      Tack för fina ord.
      Annika

      Radera
  7. Så fint reportage! Jag Träffade Charlotte en gång på en bloggträff i Stockholm, kommer ihåg just "trädgårdsflow" eftersom jag gillade namnet :) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det kommer jag också ihåg. Visst är det ett härligt namn.
      Allt gott
      Annika

      Radera
  8. Härligt nu längtar jag ju ännu mer till kolonitiden.Hennes blogg ligger varmt om hjärtat.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en fin tjej och allt hon gör blir så fint.
      Allt gott
      Annika

      Radera
  9. Härligt! Har saknat henne och hennes fina blogg...ska kolla länken till dig nu på en gång!
    Ha en glad och fin fredag :)
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du fick en trevlig stund framför datorn.
      Mycket fint att titta på.
      Allt gott
      Annika

      Radera
  10. Charlottes nya trädgårdssida har verkligen en speciell känsla. Och intervjun/reportaget om dig och din trädgård var bara sååå bra.
    proffsigt :)

    Kram

    //Veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra. Tack och tack fina du.
      Ha en fin vecka.
      Kram
      Annika

      Radera
  11. Har just fått din och Evas fina bok -En lisa för själen. Fick den av en vän som vet hur mycket min lilla, lilla trädgård betyder för mig. Om du läser mitt senaste inlägg så nämns boken där i text och bild. Din blogg är mycket fin och trevlig att läsa.

    SvaraRadera
  12. Fint tips! Tack =)

    https://tantgronblog.wordpress.com/

    SvaraRadera
  13. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) Kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    Genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Mitt namn är Wayne Gloria och jag baserad i USA ... Mitt
    liv är tillbaka !!! Efter 1 år av bruten äktenskap, min man
    lämnade mig med två barn. Jag kände mig som mitt liv
    var på väg att sluta i nästan begått självmord, jag var
    känslomässigt ned under en mycket lång tid. Tack vare
    en spell caster heter Dr Ade, som jag träffade på nätet. Å
    ena trogen dag, som jag surfar via internet, jag kom över
    tilld vittnesmål om denna speciella spell caster. Vissa
    människor vittnade om att jag tog med sig sina Ex
    älskare tillbaka några vittnade om att jag åter livmodern,
    bota cancer och andra sjukdomar, vissa vittnade om att
    jag kan kasta en trollformel för att stoppa skilsmässa
    och så vidare. Jag har också stött på ett särskilt
    vittnesbörd, det handlade om en kvinna vid namn Sonia,
    hon vittnade om hur jag tog tillbaka sin Ex älskare på
    mindre än 2 dagar, och i slutet av hennes vittnesmål hon
    tappade Dr Ade e-postadress. Efter alla dessa läsning,
    bestämde jag mig för att ge det ett försök. Jag
    kontaktade via e-post och förklarade honom mitt
    problem för honom. På bara 48hours, min man kom
    tillbaka till mig. Vi löste våra problem, och vi är ännu
    gladare än tidigare Dr Ade, är verkligen en begåvad man
    och jag kommer inte att sluta publicera honom eftersom
    han är en underbar människa ... Om du har ett problem
    och du letar efter verkliga och äkta stava hjul för att lösa
    alla dina problem för dig. Försök Hög
    Adespelltemple@gmail.com helst, kan jag vara svaret på
    dina problem. Här är hans kontakt:
    Adespelltemple@gmail.com eller ring honom eller whats-
    app på 2348148487280.

    SvaraRadera
  15. Jag är Aselm Tosin från USA, jag vill dela ett vittnesbörd
    om mitt liv för alla. Jag var gift med min fru George
    Vivian, jag älskar henne så mycket vi har varit gifta i 5
    år nu med två barn. När han gick på semester i
    Frankrike menade han en man som heter Muir 15B, hon
    berättade att hon inte längre är intresserad av
    äktenskapet längre. Jag var så förvirrad och söker hjälp,
    jag vet inte vad jag ska göra förrän jag träffade min vän,
    mr William och berättade för mig om mitt problem. Han
    berättade att jag inte skulle oroa mig för att han hade ett
    liknande problem tidigare och presentera mig för en man
    som heter Dr Ade, älskar att stava, som stavar på
    hennes ex och tar henne tillbaka till honom efter 2
    dagar. Herr William ber mig att kontakta Dr Ade älska
    stavning för hjälp. Jag kontaktade honom för att hjälpa
    mig att ta tillbaka min fru och han ber mig att inte oroa
    mig för att gudarna till sina förfäder kommer att kämpa
    för mig. Han berättade för mig om två dagar att han
    kommer att förena mig och min fru tillsammans. Efter
    två dag ringde min fru och sa till mig att hon kommer
    tillbaka för att söka saker med mig, jag var överraskad
    när jag såg henne och hon började gråta för förlåtelse.
    Just nu är jag den lyckligaste mannen på jorden för vad
    den här stora stavningskastaren gjorde för mig och min
    fru, du kan kontakta Dr Ade email
    Adespelltemple@gmail.com. Han är den bästa
    stavningskastaren som är mycket kapabel att hjälpa dig.
    tel. 2348148487280 webbplats

    SvaraRadera
  16. Jag är Aselm Tosin från USA, jag vill dela ett vittnesbörd
    om mitt liv för alla. Jag var gift med min fru George
    Vivian, jag älskar henne så mycket vi har varit gifta i 5
    år nu med två barn. När han gick på semester i
    Frankrike menade han en man som heter Muir 15B, hon
    berättade att hon inte längre är intresserad av
    äktenskapet längre. Jag var så förvirrad och söker hjälp,
    jag vet inte vad jag ska göra förrän jag träffade min vän,
    mr William och berättade för mig om mitt problem. Han
    berättade att jag inte skulle oroa mig för att han hade ett
    liknande problem tidigare och presentera mig för en man
    som heter Dr Ade, älskar att stava, som stavar på
    hennes ex och tar henne tillbaka till honom efter 2
    dagar. Herr William ber mig att kontakta Dr Ade älska
    stavning för hjälp. Jag kontaktade honom för att hjälpa
    mig att ta tillbaka min fru och han ber mig att inte oroa
    mig för att gudarna till sina förfäder kommer att kämpa
    för mig. Han berättade för mig om två dagar att han
    kommer att förena mig och min fru tillsammans. Efter
    två dag ringde min fru och sa till mig att hon kommer
    tillbaka för att söka saker med mig, jag var överraskad
    när jag såg henne och hon började gråta för förlåtelse.
    Just nu är jag den lyckligaste mannen på jorden för vad
    den här stora stavningskastaren gjorde för mig och min
    fru, du kan kontakta Dr Ade email
    Adespelltemple@gmail.com. Han är den bästa
    stavningskastaren som är mycket kapabel att hjälpa dig.
    tel. 2348148487280 webbplats

    SvaraRadera
  17. Hej jag heter Bruce Dorothy. Jag är ute för att sprida
    denna goda nyheter till hela världen om hur jag fick min
    ex make tillbaka. Jag blev galen när min man lämnade
    mig och mina två barn för en annan kvinna i över tre
    månader, Men när jag träffade en vän som introducerade
    mig till Dr Ade, den stora budbäraren till Oracles of Great
    Adespeltemple. Jag berättade mitt problem för Dr Ade
    om hur min ex-man lämnade mig och mina två barn och
    också hur jag behövde jobba i Ett mycket stort företag.
    Han sa bara till mig att jag har kommit till rätt ställe var
    jag kommer att få mitt hjärta längtan utan några
    biverkningar. Han berättade för mig vad jag behöver
    göra, efter det hade gjorts 24 timmar senare, Min ex man
    ringde mig i telefon och sa förlåt för att bo mig och
    barnen förrän nu och en vecka efter att min man ringde
    mig för att be om förlåtelse, en månad senare blev jag
    uppmanad till intervju i ett mycket stort företag här i USA
    Var jag tvungen att arbeta som verkställande direktör ..
    tack tack till Dr Ade du Kan kontakta Dr Ade genom
    denna Email, Adespelltemple @ gmail.com. Ring eller
    Whatsapp honom på +2348148487280.

    SvaraRadera
  18. Mitt namn är Hassan Angela ... Jag känner mig väldigt glad att dela mitt fantastiska och underbara vittnesbörd med alla på denna sida ..: Jag var gift för 4 år till min man och plötsligt kom en annan kvinna in på bilden som han började hata Jag och han var förolämpande. Men jag älskade honom fortfarande med hela mitt hjärta och ville ha honom till varje pris .... Han lämnade in för skilsmässa och hela mitt liv vred sig och jag visste inte vad jag ska göra, han flyttade ut ur huset och övergav mig och Barnen ... min väldigt nära vän berättade för mig om att försöka andliga medel för att få min man tillbaka och introducerade mig till en stavningskastare så jag bestämde mig för att prova det. Även om jag inte trodde på alla dessa saker då när han gjorde speciella böner och stavning, efter 2 dagar kom min man tillbaka och bad att han hade insett sina misstag, jag kunde bara inte tro det, ändå är vi tillbaka tillsammans nu Och vi är glada om någon behöver hjälp, här är hans e-postadress Adodospelltemple@gmail.com Hans stavar är för ett bättre liv ELLER ring hans nummer +1 (661) 704 3225

    SvaraRadera
  19. Vilken Magic Power Power Level behöver du?
    Om du är redo att locka en ny kärlek till ditt liv så kan det här vara
    Bara den stava du letat efter! Effekterna av denna stavning
    Börjar i allmänhet med att folk märker att de får mycket mer
    Positiv uppmärksamhet än vad de normalt skulle göra. De flesta säger att de
    Känner att de har blivit till en attraktivmagnet som lockar till sig
    Bättre typer av människor än de någonsin lockat förut! Folk kommer
    Hitta dig mer lockande, mer attraktiv och mer lockande än någonsin.
    Kontakta Dr.Oduduwa på denna email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Besök: http://www.droduduwaspellcaster.com

    Om du verkligen vill bryta med någon, men du är inte helt
    Säkert vad du ska säga eller hur du ska göra om det, det här är bara det
    Stava du letar efter! Denna stava har ett bra sätt att skapa
    Bästa förutsättningarna för att bryta upp med någon som är bäst
    betingelser. Efter att ha gjutit denna stavning, det första som de flesta märker
    Är många små "tillfälligheter" som skapar bara de rätta förutsättningarna för
    Gör din uppbrytning så enkel som möjligt.
    Kontakta Dr.Oduduwa på denna email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Besök: http://www.droduduwaspellcaster.com

    SvaraRadera